Jensen C-V8 (1962-1966)
Anglický hromotluk
Jensen C-V8 nahradil typ 541S s nímž sdílel podvozek vycházející z prvního poválečného Jensenu PW (Post War). Měl laminátovou karoserii s kontroverzním sešikmeným uspořádáním čtveřice světel. Nový byl také šestilitrový vidlicový osmiválec od Chryslera a automatická převodovka Torqueflite.
Mk.II z roku 1963 měla nastavitelné tlumiče Selectaride.
MK.III z roku 1965 dostala lepší brzdy, měnitelný sklon sedadel vpředu a řadu vylepšení interiéru.
Jensen C-V8 byl celkově těžko ovladatelný, vyznačoval se i na svou dobu nepřiměřenou spotřebou paliva a aby toho nebylo málo, s cenou těsně pod 4 tisíce liber byl i ošklivě drahý. A výsledek se dostavil velmi záhy - prodeje značně vázly a během čtyř let, kdy se vyráběl, bylo celkem vyrobeno pouze 499 vozů. Díky velkému motoru, který vydrží navěky a laminátové karosérii, která neshnije, se jich naštěstí většina zachovala do dnešní doby, kdy si tento elegantní vůz získává opět mnoho příznivců.
Technické údaje: Motor: vidlicový osmiválec Chrysler o obsahu 5916 ccm Výkon: 302 k Maximální rychlost: 206 km/h Zrychlení 0-100 km/h: 8,4s