Lamborghini Jarama (1970-1976)
Další produkt italské fabriky na zemědělské stroje.
Jarama byla pojmenována podle kraje ve Španělsku, který proslul chovem bojového plemene býku, a ne podle okruhu F1 u Madridu, jak si většina lidí myslí. Poprvé se objevila na jaře 1970 na ženevské motorshow.
Prostornou dvoudvéřovou bohatě prosklenou karosérii navrhl Marcello Gandini ze studia Bertone na o 27 cm zkráceném podvozku Espady. Motor i převodovka zůstaly v podstatě beze změn.
Ferruccio Lamborghini se svými produkty.
Technické údaje: Karoserie: dvoudveřové kupé 2+2, design Bertone Motor: V12 DOHC se zdvihovým objemem 3929 ccm a čtyřmi ventily na válec, vrtání/zdvih 82/62 mm, šest dvojitých karburátorů Weber 40 DCOE Max. výkon: 350k při 7 500 otáčkách verze GT / 365k při 7 500 otáčkách verze GTS Náhon: na zadní kola Převodovka: pětistupňová manuální Brzdy: kotoučové na všech kolech Zavěšení: nezávislé vpředu i vzadu Maximální rychlost: 245 km/h verze GT / 260 km/h verze GTS Zrychlení 0-100 km/h: 6,8 s verze GTS Vyrobeno: 177 kusů verze GT / 150 kusů GTS