Maserati Khamsin (1973-1982)
Horká stopa Citroenu na italském trojzubci.
Tento model, který měl být nástupcem oblíbeného Ghibli navrhl Giugiaro a karoserii vyrobil Ghia. Khamsin tíživou situaci zvládl a získal pověst auta s velmi dobrými jízdními vlastnostmi, které sedí dobře na silnici. Tehdejší Citroenův vliv v Maserati je u Khamsina patrný především v tom, že je vybaven hydraulikou, která umožňuje měnit světlou výšku vozu a slouží i jako pomocná síla brzdám, k nastavování polohy sedadel a předních reflektorů. Název vozu pochází od Khmasina Bertoneho - majitele stejnojmené karosárny pro kterou toho času pracoval Giugiaro.
Technické údaje: Karoserie: kupé 2+2, design Giugiaro Motor: vpředu uložený vidlicový osmiválec se dvěma vačkovými hřídeli na blok válců, objem 4 930 ccm, max. výkon 206 kW Převodovka: manuální pětistupňová Brzdy: kotoučové na všech kolech Maximální rychlost: 258 km/h Zrychlení 0-100 km/h za 6,5 s vyrobeno: 421 vozů