Ford RS 200 (1985-1986)
Nenaplněný sen skupiny B.
V osmdesátých letech se také Ford nechal nakonec zlákat extrémní skupinou B, do které se pustil s vozem Ford RS 200. Jeho předchůdcem byl model 1700T, což byl elegantní sportovní vůz s výkonem okolo 200 koní, o jehož design se postarala italská společnost Ghia. S modelem RS 200 vstoupil Ford do MS v sezóně 1985 a v té době už skupině B dominovaly vozy Peugeot, Lancia a Audi. Velmi pohledné RS 200 konkurenci příliš nestíhalo a když už se náskok na soupeře začínalo dařit likvidovat, přišel náhlý konec skupiny B. Toivonenova tragická havárie v Korsické rally v roce 1986 tak kromě jedné éry ukončila také soutěžácký život vozu RS 200 v rally. Už vyrobené vozy potom v rámci alespoň nějaké návratnosti vložených nákladů putovaly především do Evropy, kde s nimi ještě několik sezón vládli severští jezdci v rallycrossu.
Technické údaje: Karoserie: dvoudveřové dvoumístné sportovní kupé Motor: přeplňovaný čtyřválec Ford BDT, objem 1 804 ccm, přeplňování turbodmychadlem Garrett, kovaná klika i ojnice Výkon: 250k Maximální rychlost: 227 km/h